Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 437 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Spolupráce učitele a asistenta pedagoga na prvním stupni ZŠ
Sédlová, Markéta ; Kadrnožková, Monika (vedoucí práce) ; Marádová, Eva (oponent)
V diplomové práci je řešena problematika spolupráce mezi pedagogem a asistentem pedagoga na prvním stupni základní školy. Teoretická část vymezuje roli asistenta pedagoga, předpoklady nastavení dobré spolupráce pedagoga s asistentem pedagoga a osobnostní předpoklady asistenta pedagoga. Cílem práce je objasnit, jakým způsobem spolupráce mezi těmito dvěma pedagogickými pracovníky v současné době probíhá, včetně různorodých možností vzájemné kooperace, které následně mohou pozitivně ovlivnit efektivitu výuky. V empirické části byl využit kvalitativní přístup, design případové studie. Metodou sběru dat byl zvolen polostrukturovaný rozhovor. Data byla získávána jak od pedagogů, tak i asistentů pedagogů na prvním stupni základní školy. Saturace dat byla podpořena obsahovou analýzou školních dokumentů. Analýza dat byla uskutečněna prostřednictvím otevřeného kódování a dalších metod vhodných pro analytické šetření. Výsledky šetření odhalily, jakým způsobem probíhá spolupráce mezi pedagogem a asistentem pedagoga na vybrané základní škole, silné nebo slabé stránky této spolupráce, zda jsou ve škole nastaveny dobré podmínky pro spolupráci mezi pedagogy a asistenty pedagoga, a jakým způsobem škola podporuje spolupráci mezi oběma pedagogickými pracovníky.
Návrh systému hodnocení a odměňování pracovníků na základní škole v Blansku
Kremličková, Kateřina ; Frýbort, Miroslav (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, související se systémem hodnocení na Základní škole v Blansku. Teoretická část práce se zabývá shrnutím základních pojmů týkajících se metod hodnocení a odměňování zaměstnanců. Praktická část práce analyzuje současný stav. Poslední část se zabývá návrhy a doporučeními, které povedou ke zlepšení současného systému hodnocení a odměňování.
Základní škola
Králíková, Zuzana ; Mikošek, Marek (oponent) ; Hlavačka, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh novostavby základní školy pro první stupeň. Budova je situována v městě Letohrad v Pardubickém kraji. V návrhu školního zařízení je sportovní sál pro žáky i pro možné využití veřejností. Součástí objektu je jídelna s výdejovou kuchyní. Konstrukční systém objektu je stěnový z keramického příčně děrovaného zdiva s vnějším kontaktním zateplením. Objekt je nepodsklepený. Provozně je budova tvořena třemi částmi, výukovou, jídelnou s výdejovou kuchyní a sportovním sálem se zázemím. Ve výukové části je objekt dvoupodlažní, zbylá část je jednopodlažní s vegetační střechou. Všechny střechy jsou řešeny jako ploché jednoplášťové. Objekt je navržen pro výuku 150 žáků. Větrání budovy je zajištěno vzduchotechnickým zařízením. Vstup do objektu je bezbariérový, uvnitř budovy je instalován výtah.
Stavebně technologický projekt rozšíření ZŠ Šlapanice
Vrbka, Jiří ; Diaz, Yvetta (oponent) ; Vlčková, Jitka Laura (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stavebně technologickým projektem rozšíření ZŠ ve Šlapanicích. Práce je zaměřena na zpracování projektu zařízení staveniště, časového a finančního plánu, položkového rozpočtu, návrhu hlavních stavebních strojů a mechanismů, technologické předpisy, kontrolní a zkušební plán a hlukovou studii. Součástí práce je i podrobný časový harmonogram a tepelný posudek střechy.
Škola, základ života - Soubor školských staveb v Ostravě na Černé louce
Gallo, Robert ; Pecka, Lukáš (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce bolo nájsť vhodné riešenie školskej stavby v neľahkých podmienkach centra mesta Ostravy. Škola je umiestnená na hranici medzi mestom a krajinou.
OLOMOUC – Densification Urbaine – zahuštění města
Hradilová, Barbora ; Martinka, Pavel (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
Jak již prozrazuje zadání, tato bakalářská práce se zabývá spojením výtvarné základní umělecké školy a centra architektury. Tyto dvě funkce mají společného více, než by se na první pohled mohlo zdát. Obě instituce se zabývají vzděláváním veřejnosti v uměleckém oboru, kterému se na státních vzdělávacích institucích často nedostává takové pozornosti, jakou by si zasloužil. Nejdená se pouze o spojení do funkčního celku v rámci jednoho areálu. Neméně významné je také spojení v myšlenkové a konceptuální rovině. Lokalita, do které je projekt situován, je pro vzdělávací instituci přímo předurčena. Nachází se v Olomouci nedaleko historického centra a v současnosti v bezprostřední blízkosti vysokoškolských kolejí, zároveň se na protějším břehu Moravy nachází hudební ZUŠ Žerotín s dlouholetou tradicí. Architektonický návrh pracuje zejména s rozprostřením ZUŠ do parku pomocí vytvoření samostatných ateliérů. Tím je docíleno vyhovění speciálních požadavků ateliérů (kresba, digitální malba, sochařství,...). Zároveň dochází k rozvolnění atmosféry oproti klasickému umístění učeben v jednom bloku. Ateliéry jsou v přímém kontaktu s životem odehrávajícím se v parku. Centrum architektury se oproti tomu staví do role vstupní brány do tohoto uměleckého parku a poskytuje technické zázemí ZUŠ. V budově centra architektury se zároveň nachází společná galerie, kavárna, specializovaná knihovna a přednášková místnost. Návrh usiluje o decentní, ale silné propojení mezi centrem architektury a výtvarné ZUŠ. Je kladen důraz zejména na volnost v kreativním procesu umělců, i proto jsou ateliéry lehkými dřevěnými stavbami s celoprosklenými fasádami. Centrum architektury je oproti rozvolněnému usazení ateliéru solidně zasazenou stavbou. S okolní zástavbou komunikuje jednolitou fasádou, která se otevírá směrem do parku.
Základní škola
Osička, Martin ; Vlček, Ing Karel (oponent) ; Vlček, Milan (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je zhotovení projektové dokumentace pro provedení stavby dvou navržených objektů Základní školy. Stavební parcela pro plánovanou novostavbu se nachází v blízkosti již stávající mateřské školy nedaleko centra města Vracov. Areál je navržen pro poskytování základního vzdělávání v celkem 18 třídách s navrhovanou celkovou kapacitou 540 žáků. Areál je složen ze 4 hlavních objektů, které funkčně rozdělují jednotlivé provozy. Ty jsou řešeny jako samostatně stojící, objekty SO01 a SO04 budou dvoupodlažní, nepodsklepené. Objekty SO02 a SO03 jako čtyřpodlažní nepodsklepené. Konstrukční systém je navržen jako prefabrikovaný železobetonový skelet s výplňovým zdivem z keramických tvárnic na tenkovrstvou zdící maltu. Stropní konstrukci tvoří předem předpjaté stropní panely SPIROLL v kombinaci s železobetonovými dobetonávkami. Schodiště spojující podlaží jsou navržena železobetonová. Svislá komunikace mezi jednotlivými podlažími bude rovněž umožněna bezbariérovými osobními výtahy. Střešní plášť tvoří jednoplášťová konstrukce s tepelnou izolací z EPS, krytina bude z PVC fólie přitížené vrstvou kačírku. Objekt bude zateplen fasádním zateplovacím systémem s větranou mezerou a vnější povrchovou úpravou z HPL fasádních obkladových desek. Zpevněné komunikace pro pěší budou z betonové zámkové dlažby. Komunikace pro pojezd vozidel bude s asfaltovým povrchem. Parkovací stání jsou navržena z drenážní betonové dlažby. Projektová dokumentace byla zpracována v programu ArchiCAD.
Základní škola
Forman, Daniel ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Téma diplomové práce je základní škola, konkrétně se jedná o přístavbu ZŠ Havlíčkův brod, Konečná 1884. Navrhuji pavilon I. stupně a pavilon školní jídelny s kuchyní. Pavilony jsou založeny na základových pasech. Navrženy jsou ze stěnového obousměrného systému HELUZ. Stropní konstrukce jsou ze železobetonových desek křížem vyztužených, střecha je plochá jednoplášťová s klasickým pořadím vrstev. Kromě konstrukčního a dispozičního řešení jsem řešil také statiku budovy ve specializaci Betonové konstrukce. Dále jsou hodnoceny také tepelné a akustické požadavky a požadavky na požární bezpečnost staveb. Nové pavilony jsou řešeny jako bezbariérové. Pavilon I. stupně má dvě nadzemní podlaží, kde je 5 tříd kmenových, 1 odborná a 2 třídy jsou vyčleněny pro školní družiny. Tento pavilon je napojen na spojovací krček mezi bývalým pavilonem A a pavilonem B. Pavilon jídelny má jedno nadzemní podlaží, které je dělené na školní jídelnu a školní kuchyni, napojen je na spojovací krček vedoucí do tělocvičny. Pozemek je mírně svažitý k jižní straně. Všechny konstrukce odpovídají platným normám ČSN.
Zdravotně technické instalace v základní škole
Moštěk, Jan ; Vaščáková, Alena (oponent) ; Vrána, Jakub (vedoucí práce)
Daná diplomová práce je zaměřena na zdravotně technické instalace pro zadaný objekt základní školy a sportovní halu, které budou provedeny, jako novostavby na pozemku v části města Brno-Bystrc. V teoretické části se zabývám tématem využívání srážkových vod ze střech. Ve výpočtové a projektové části řeším rozvody kanalizace, dešťového potrubí a vodovodního rozvodu. Daný objekt základní školy má 3.nadzemní podlaží a je propojen spojovací chodbou k sportovní hale, která má 2.nadzemní podlaží. V dané práci je dále proveden návrh 2. varianty vedení vodovodního rozvodu bez využití srážkových vod.
LAUSANNE – PLAINES DU LOUP: ekologické město
Khaver, Anna ; Šobich, Vladimír (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
V dané diplomové prací se staví otázka, jak bydlet jinak a navrhuje se bydleni ve Švýcarském městě Lausanne. V masterplánu jsou dány základní parametry, 5500 obyvatel, 3000 pracovních míst, 550 000 m2 hrubé podlažní plochy. Bydlení je v sousedství ze základní školou, návrh které je tak součásti zadáni. Přemyšlení nad budovami je v souvislosti s moderními normy ekologického stavitelství. Návrh je záložen na analýze prostředí a architektonicko-urbanistických uvažováních o tom, jak se bude bydlet kvalitně a zdravě. Vývoj projektu ukázán od konceptu, do více detailního řešení fasád.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 437 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.